8.1.2016

no joko nyt

kävin eilen ostamas näppärin tabletille, joka vois mahdollisest tarkottaa sitä, et saisin jopa blogattuu tänä vuonna! koska joo, 2015 oli vuotena pelkkää bulshittii really. paljon kaikkee kivaa, mut enemmän vähemmän-kivoja-asioita.

uuden vuoden juhlinta meni kyl ekaa kertaa oikeesti kivasti! olin pippaloissa, joissa en todellakaan uskonu viihtyväni niin hyvin, mitä sit kuitenkin viihdyin! mul oli koko ajan ihan oikeesti hauskaa, vaik en nähnyt kaupungin rakettei, ni oltiin kuitenki ulkona vuoden vaihtuessa ja tehtiin tähtitikuil sellanen hieno "2016" kuva :3 elikkäs kivaa oli!

muuta ei tänä vuonna oo pahemmin sit vielä tapahtunutkaan, mut täst keväästä on tulos silleen semi-tiukka. pääsykoekirjoi julkastaan maaliskuussa ja sit alkaakin sellanen luku-urakka, ettei mitään rajaa! koska nyt alkaa olla sellanen pakko-päästä-sisään-aika, en jaksa enää yhtään välivuotta, näit on ollu täs jo ihan tarpeeks.

myöskin keikkoja, joihin haluisin mennä, on aivan tajuttomasti liikaa. hurts ois mun synttäripäivänä, mut oon lähes varma, etten tuu pääsee sinne/en saa aikaseks hankittuu lippui. tai petoshow

also partio tulee viemään about kaiken mun ajan :( liikaa pestejä möh :( mut ehkä mä selviin. ainut vaan, et pitäis rekryy ihmisii ja kaikkii tuntuu srsly kiinnostan yhtä paljon ku mua eli ei yhtään

juuh, että sellasta ja hyvää uutta vuotta vaan kaikille lähes tasapuolisesti! en osaa bloggaa, ku ei ota nii paljoo päähä ku yleensä. paitsi, et pää särkee ja väsyttää ja nälkä ja netflixis ei oo carries diariesien toista kautta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja se oli käsky, ei ehdotus.