29.9.2015

hurr syksy

pahoittelut taas tästä hiljaiselosta.

joo, mul ei oo oikein tapahtunu mitään erikoista, mut samal ihan kauheest kaikkee. oon ens kesän finnjampin alaleiriturva10 (www.roihu2016.fi) ja kävin porvoossa sunnuntaina tapaamassa muuta turvan porukkaa, alan olla jo ihan liekeissä!

oon suunnitellu mun häät melkei kokonaa, nyt puuttuu enää se parempi puolisko. pikkuveli kyl totes, et: "et sä varmaa mitää häitä saa" thanks a lot, vaikka mahollista tuokin.

kävin eilen tsekkaa kätilön, aika nääh. näyttelijävalinnat pelasti + jouni ja heta
heta.

oon kirjottanu viime aikoin lisää runoi, pitäis lisää ne tonne toisee blogii viel. lisäks oon suunnitellu mun nanon tooosi tarkkaan (seriously, mun hahmoilla on omat henkilötunnukset) ja voisin tänä vuonna jopa voittaa, kunhan ei tuu mitään muuttujia taas.

oon nähny unta monen yön et joku hipsuttaa kesken painajaisen. tai siis sillee et tosi raakoja unia, mut jossain kohtaa a i n a joku alkaa hipsuttaa. sit herään sillee damn, tarvii päästä jonku kainaloon asap.

hankalaa olla tämmöinen urpo.

lisäks isä patistelee mua taas lääkäril ku pään särkyy, kuumeist oloo, oksettaa, muistin menetystä ja sellast totaalista väsähtelyy ollu ny jonku aikaa. mut koska viimeks lääkäril käymisestä on ollu jotai hyötyy? kertaakaa en oo tullu parempaa kuntoo, aina vaa löydetää lisää sairauksiin ja paskaa. joten kiitti, mut ei kiitti.

ps kannattaa mennä ulos ja metsään ja hengittää siel. on kaunista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja se oli käsky, ei ehdotus.